Leuk dat je mij een mailtje hebt gestuurd. Alhoewel ik het gevoel heb dat deze mail ook van een vriend zou kunnen komen die een grapje met mij uit wil halen zal ik toch even kort op je mailtje reageren.
Het schrijven van stukjes op mijn blog gaat helaas niet vanzelf en kost soms best wel wat moeite al kan je dat er waarschijnlijk niet vanaf lezen. Als ik elke dag zou moeten schrijven zou ik al snel inspiratie te kort komen denk ik. Bovendien kost het soms best wel wat tijd voordat een stukje af is en ik doe graag ook nog andere dingen.
Ik vind het wel leuk dat de stukjes die ik schrijf je raken.
Wat reacties betreft, die vallen dus best wel tegen. Ik heb ook niet voor niets laatst in het Engels geschreven stukje gevraagd om reacties. Jij bent eerlijk gezegd de eerste na die post die reageert. Dat is misschien dan maar goed ook want als ik tientallen reacties had gehad dan had ik misschien wel niet op deze brief kunnen reageren vanwege de hoeveelheid reacties.
Ik val trouwens op vrouwen en ik ben niet alleen maar gevoelig. Ik kan soms ook heel lomp en hard zijn. Ik ben wel gevoelig denk ik en dat is soms best moeilijk omdat ik een heleboel dingen om mij heen heel intens ervaar. Ik heb lang geleden een depressieve periode meegemaakt en ik denk dat mijn gevoeligheid in het ontstaan daarvan ook een rol heeft gespeeld. Gelukkig heb ik de afgelopen jaren geleerd om die gevoeligheid en beetje te reguleren. Ik moet alleen op bepaalde momenten een beetje oppassen dat ik mij niet te veel afsluit voor emoties van mij en die van anderen.
Ik hoop dat je blijft proberen foto's te maken. Die moeten niet op die van mij lijken maar je moet gewoon je eigen stijl creƫren. Gewoon heel veel foto's maken en dan zit er altijd wel iets bij wat redelijk is. Door het heel veel te doen zullen je foto's ook steeds beter worden. Wat ik zelf regelmatig doe is het nabewerken van de foto's. Soms kan je dan van een foto die op het eerste gezicht nergens op lijkt toch nog iets moois maken.
Ik vraag mij af door de manier van woordgebruik of je soms in Belgiƫ woont.....
Nou C. ik hoop dat je een beetje wijzer bent geworden van mijn mailtje.
Groeten uit Tilburg,
Jay B
PS
Over een week of twee zal je tijdelijk even geen blogberichten van mij kunnen lezen. Dan neem ik even een time-out vanwege andere activiteiten. Ik kom vanzelf wel weer terug met mijn berichten en dan krijg je waarschijnlijk wel te horen waarom ik even verdwenen was.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten