Lieve J. ,
Leuk dat je me hebt uitgenodigd voor Facebook. Het is een nieuwe wereld voor mij en ik zal er nog aan moeten wennen. Ik ben ook een beetje voorzichtig met het vrijgeven van mijn gegevens. Ik heb een aantal jaar geleden een vervelend stalkings avontuur achter de rug. Dat is ook een reden geweest om richting Tilburg te komen. Gelukkig is allemaal verleden tijd, maar ik blijf voorzichtig.
Ik ben eigenlijk ook iemand die liever in het echt samen iets doet. Het lijkt me allemaal zo afstandelijk. Ik voel me misschien nog eenzamer met al die zogenaamde vrienden. Ik heb al wat vrienden, meer bekenden via mijn werk in Tilburg. Maar de echte "klik" is er nog niet. Vandaar ben ik 's avonds veel alleen thuis. Soms, als ik me heel erg eenzaam voel, drink ik een kopje thee met mijn onderbuurvrouw waarvan ik twee kamers huur. Ze is erg gastvrij, maar nogal ouderwets. Zo mag ik niet in de woning roken en moet ik toestemming vragen om een vriendje mee naar huis te nemen. Ach ja, voorlopig voel ik veilig op mijn kamers, maar ik probeer wel iets voor mezelf te krijgen.
Ik merk dat ik weer tegen je aan zit te schrijven.
Liefs,
C.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten