Vandaag weer een aflevering van mijn korte mailuitwisseling met een onbekende jonge vrouw uit Tilburg. Of was het een bekende van mij die een geintje met mij wilde uithalen?
Jay B,
Dank je voor je reactie. Ik voelde een zweem van opwinding toen ik mijn box opende. Ik had echt niet verwacht dat je me terug zou schrijven. Echt kort kan ik je reactie niet noemen. Je verteld me zoveel, maar ik denk dat ik begrijp van wat je zegt. Ik tracht te reageren op je bericht.
Ik zou graag je vriend zijn en van grapjes houd ik ook. Zoals je ziet noem ik je geen "Lieve" Jay B meer. Ten eerste heb ik het gevoel dat Jay B niet je echte naam is. Het klinkt vrij Engels/Amerikaans. Ik heb idee dat je een Hollandse naam hebt. Ten tweede begrijp ik van je dat je soms ook een lomperd bent en dan verdien je "Lieve" nog niet. Maar ja, dat is allemaal niet belangrijk.
Mijn moeder is Francaise, maar ik woon al heel mijn leven in Nederland. Ik ben geboren in H., maar woon nu sinds 2008 in Tilburg. Dat is op zich is een heel verhaal waarover ik hoop ik later kan berichten.
Vermoedelijk ben ik je al in het uitgaansleven of gewoon overdag ergens in de stad tegengekomen. Mogelijk hebben onze ogen elkaars blik al gedeeld. Als ik je blog terug lees, kan het niet anders dat ik je tegen gekomen ben. Ik zit in gedachten en probeer me een jongen met een camera voor de geest te halen. Ik kom er niet uit. Toch is het prettig dat we elkaar niet kennen. Ik durf nu mijn gevoel te beschrijven. Ik ben bang dat als ik je fysiek zou leren kennen, de durf kwijt raak.
Zou het erg jammer vinden mocht je komende tijd niet meer op het blog schrijven. Hopelijk kan ik wel genieten van je foto's. Je zal wel een goede reden hebben. Mogelijk ben je druk met je werk.
Nou, ik ga even een sigaretje roken. Van mijn huisbazin mag ik niet in mijn kamer roken, vandaar dat ik uitwijk naar mijn terras. Gelukkig stroomt de lente binnen en hoef ik me niet in te pakken als een eskimo. Ik ben een enorme koukleun en geniet meer van het leven wanneer ik de warme wind langs mijn benen voel waaien. Ik vind het trouwens helemaal niet erg om buiten op het terras te staan, ik heb dan het gevoel dat ik de stad beter leer kennen. Ik begin trouwens de stad een beetje te kennen, al heb ik het gevoel dat er nog veel te ontdekken valt. Via mijn werk ken al wat mensen, maar echte vrienden heb ik nog niet gemaakt.
Goed dat je gestopt met roken, je zou je dan beter moeten voelen. Ik denk dat ik maar niet stop als ik jouw zo hoor. Veel beterschap en ik hoop dat ik snel weer een avontuur van je mag lezen.
Liefs,
C.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten