zondag 6 november 2011

Post10.

Ola C.,

Nog even een kort berichtje voordat de radiostilte ingaat.
Ik wil je nog even bedanken dat je een tijdje geleden besloten hebt om mij te mailen. Ik heb erg veel plezier gehad van je mailtjes maar er zijn ook een hoop vragen bij mij opgekomen die ik wel eens aan je wil stellen. Ik verbaas mij over je openheid naar iemand die je niet kent en ik verbaas mijzelf over mijn eigen openheid in mijn reacties.
Natuurlijk ben ik net zo nieuwsgierig naar wie jij bent als jij naar mij. Aan de andere kant heeft het niet weten wie je bent ook wel iets.
Als je later in het voorjaar nog steeds nieuwsgierig bent dan moeten we misschien maar eens een keertje wat drinken met z'n tweeën.
Tot over een paar weken C.

Adios,

John

ps

Er is nog een laatste korte Gezever uit de mouw geschud.

Lieve John,

Leuk weer je reactie te lezen. Zoals ik je al vertelde voelt het vertrouwd om jou te schrijven. Ik kan dat ook niet goed uitleggen. Ik zou graag iets met je willen drinken. Ik ben ook zeer benieuwd hoe het is om je stem te horen en naar je te luisteren.

Ongeveer een maand geleden had ik vrij impulsief opgegeven om een tijdje in het buitenland te gaan werken. Er bestaan met verschillende landen uitwisselings projecten. Afgelopen week ben ik door het ziekenhuis waar ik werk gevraagd om naar Suriname te gaan. Het overviel me een beetje en moest hier goed over na denken. Toch heb ik besloten dat ik voor een jaar te gaan werken in een dorpje genaamd K. in het oosten van Suriname. Ik ga mijn werkervaring delen met de plaatselijke zusters van een kleine ziekenhuisje. Ik vertrek 12 april al en ben dus druk aan het voorbereiden. Ik zeg mijn kamers op in Tilburg.

Ik heb geen idee hoe het dorp eruit ziet en wat er allemaal te doen is. Ik verblijf in een zustershuis en ik moet zeggen dat ik het allemaal erg spannend vind. Ik heb een beetje een dubbel gevoel. Ik begon me net een beetje thuis te voelen, maar mijn gevoel zegt dat ik moet gaan. Ik hoop dat er internet is, zodat ik je op de hoogte kan houden van mijn belevenissen in de bushbush van Suriname.

Nou John, ik wens je veel Liefs en geluk. Hopelijk wil je als ik ooit nog terugkom iets met me drinken.

Liefs,

C.

Dit is de laatste post over mijn mailwisseling met C. die na een oproep van mij om te reageren op mijn blog besloot mij te schrijven. Ik las dit bericht terwijl ik in Cuba op vakantie was. Diezelfde vakantie was ook de reden voor de maand radiostilte die ik haar aangekondigd had.

Ik heb veel plezier aan deze korte mailuitwisseling gehad en ik had de persoon die zich uitgaf als C. graag willen ontmoeten of in ieder geval willen weten wie het was. Aan de andere kant heeft het nooit weten wie mij geschreven heeft ook wel iets.
Ik heb nooit meer iets vernomen van C. en ik heb zelf besloten om geen contact te zoeken.

Genoeg gezever.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten