Lieve John,
Ik zou je graag H. willen laten zien. Ik vind het een fijne stad, maar dat heeft natuurlijk ook te maken dat mijn moeder en enkele goede vrienden van mij er wonen. Heerlijk is het als je na een dag werken de fiets pakt en naar B. rijdt om daar genietend van een dagschotel in een strandtent de zon ziet zakken in de zee. Welliswaar zie je enkele vrachtschepen en windmolens in de verte, toch blijft de zee een bron van rust voor mij. Met wat geluk speelt er onverwachts nog ergens een leuke bandje aan strand en blijf je hangen totdat je beseft dat je nog terug moet op je fietsje. Dat gevoel mis ik nog in Tilburg. Ik hoop dat ik een vergelijkbaar gevoel kan vinden hier, mogelijk dat ik van jou leuke tips kan krijgen.
De foto's die jij hebt gemaakt van Sofia zijn voor mij zeer uitnodigend om de stad te bezoeken. Ik ga ook de omgeving eens bekijken. Ik heb ook nog andere opties. Een goede vriend van mij wil naar New York en zou het fijn vinden als ik mee zou gaan. Ik weet het allemaal nog niet. Deze vriend heeft nog gevoelens voor mij en ik wil daar met hem niet mee bezig zijn. Ik vind hem zeer aardig, maar verder gewoon vriend. Dat weet hij ook, maar toch...ach ik zie wel.
Ik begrijp dat je vier weken niet te bereiken bent. Klinkt heel mysterieus. Je maakt me wel nieuwsgierig. Ik denk gelijk dat je een huurmoordenaar bent die even een klusje in het buitenland moet klaren. Maar dat kan ik me bij jou helemaal niet voorstellen. Of misschien ga je in retraite in India. Onder begeleiding van een klederdracht Indier met tulband(goeroe) het licht zoeken. Kan allemaal. Ik hoop echter dat je snel erachter komt dat in het Brabantse Tilburg een eenzaam verpleegstertje zit te snakken naar verhalen over het leven.
Liefs en hopelijk tot snel,
C.
Gids New York
Killer gezocht
Goeroe Startpagina
Geen opmerkingen:
Een reactie posten