Goedemiddag C.,
Ik ben een paar jaar geleden nog met een vriendin naar H. geweest en hebben daar toen het T. museum bezocht. Het .... en .... museum van Nederland. Ik kan mij herinneren dat ik H. toen een mooie stad vond maar ik kan mij niet veel meer voor de geest halen. Er woont ook nog een nicht van mij. Rixt heet ze maar ik zie haar haast nooit.
Ik ga zelf altijd graag naar grote steden en maak daar dan vele kilometers. Ik probeer 1 keer in de 2 jaar naar Londen te gaan. Daar ben ik als kind veel geweest aangezien mijn oma daar woonde. Mijn vader is een groot gedeelte van zijn jeugd in Londen opgegroeid en heeft daar mijn moeder leren kennen toen die daar als au pair werkte.
Naast Londen vind ik Berlijn en Barcelona prettige steden.
Vorig jaar september ben ik een weekje naar de hoofdstad van Bulgarije geweest, Sofia. Een weekje was meer dan genoeg want er is daar veel minder vertier dan bijvoorbeeld in Londen. Het leuke van Sofia is ook nog eens een keer dat alles relatief goedkoop is zodat je vakantie je bankrekening een beetje heel laat. Als ik langer dan een week zou gaan dan zou ik meerdere steden aandoen en er zijn ook mooie natuurgebieden waar je fijn kan wandelen. Ik heb geen namen van steden en natuurgebieden paraat maar ik zou als je dit idee over zou nemen eens een Lonely Planet of Rough Guide Bulgarije aanschaffen.
Vanaf volgende week ben ik even weinig of niet op internet te vinden. Je hoort later nog wel waarom. (Nee, ik hoef niet voor 4 weken de gevangenis in...) Misschien spreek ik je nog voor die tijd misschien ook niet.
Ik hoop dat je iets aan mijn mailtje gehad heb.
Ik wens je alvast een prettig weekend.
Groeten, John
PS
Deze link met foto's van Sofia is ook op mijn blog te vinden en misschien heb je ze al gezien > http://s1130.photobucket.com/home/jayb1963
Ik zal weer eens foto's toevoegen want ik heb deze fotosite een beetje links laten liggen.....
Dit stukje correspondentie met C. loopt al weer achter de feiten aan. De foto's van Bulgarije zijn nog steeds op Photobucket te zien maar ik gebruik deze site eigenlijk niet meer.
Genoeg gezever.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten